Dagmara Janiak 14.03.2018 10:18

Zapytanie ofertowe - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej sygnalizacji świetlnej wraz ze stałą i czasową organizacją ruchu dla zadania pn.: „Poprawa bezpieczeństwa i płynności ruchu poprzez budowę sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 388 (ul. Henryka Sienkiewicza) z ulicą Adama Mickiewicza w Bystrzycy Kłodzkiej - dokumentacja”.

­

Metryka dokumentu

Tytuł dokumentu:Zapytanie ofertowe - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej sygnalizacji świetlnej wraz ze stałą i czasową organizacją ruchu dla zadania pn.: „Poprawa bezpieczeństwa i płynności ruchu poprzez budowę sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 388 (ul. Henryka Sienkiewicza) z ulicą Adama Mickiewicza w Bystrzycy Kłodzkiej - dokumentacja”.
Podmiot udostępniający informację:Wydział Inwestycji, Rozwoju i Przedsiębiorczości
Informację opublikował:Dagmara Janiak
Informację wytworzył:Łukasz Szczepański
Data na dokumencie:14.03.2018
Data publikacji:14.03.2018 10:18

Rejestr zmian dokumentu

pokaż
ukryj
04.05.2021 14:01 Dokument został odzyskany. (Małgorzata Brodzka)
20.05.2020 13:22 Dokument usunięto. (Małgorzata Brodzka)
26.03.2018 13:08 Edycja dokumentu (Łukasz Wróbel)
19.03.2018 14:38 Dodano załącznik "WI.271.16.2018_odpowiedzi na pytania.pdf" (Dagmara Janiak)
19.03.2018 14:38 Edycja dokumentu (Dagmara Janiak)
14.03.2018 10:18 Utworzenie dokumentu. (Dagmara Janiak)