Ewa Koczergo 19.01.2018 10:41

Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zadania, pn.: Przebudowa ścieżek leśnych na ścieżki rowerowe typu Singletrack na obszarze Gminy Bystrzyca Kłodzka (Masyw Śnieżnika – Pętla pod Śnieżnikiem)””.

­

                                                                                                          Bystrzyca Kłodzka dn. 19.01.2018 r.

 

 

WTiKF 271.1.2.2018-zo

     

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

W związku z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych                                (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z póź. zm.), zwracam się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi.

 

1. Zamawiający

Gmina Bystrzyca Kłodzka, ul. H. Sienkiewicza 6, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, zaprasza do złożenia pisemnej oferty cenowej na usługę pn.: „Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zadania,  pn.: Przebudowa ścieżek leśnych na ścieżki rowerowe typu Singletrack na obszarze Gminy Bystrzyca Kłodzka (Masyw Śnieżnika – Pętla pod Śnieżnikiem)””.

Osoba do kontaktu:

Ewa Koczergo, Kierownik Wydziału Turystyki i Kultury Fizycznej Urzędu Miasta i Gminy  w  Bystrzycy Kłodzkiej,  tel. 74 8113 731, turystyka @ bystrzycaklodzka.pl

2. Przedmiot zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego dla zadania, pn.: „Przebudowa ścieżek leśnych na ścieżki rowerowe typu Singletrack na obszarze Gminy Bystrzyca Kłodzka (Masyw Śnieżnika – Pętla pod Śnieżnikiem)”, realizowanej w ramach Programu Operacyjnego RPO WD 2014-2020, oś  priorytetowa 4 Środowisko i zasoby, działanie 4.4. Ochrona i udostępnianie zasobów przyrodniczych, poddziałanie 1.OSI – 4.4.1 Ochrona i udostępnianie zasobów przyrodniczych – konkursy Horyzontalne- nabór na OSI, zgodnie  z wymaganiami wynikającymi z art. 25 i art. 26 Ustawy Prawo budowlane.

2.2.  Opis przedmiotu zamówienia:

W ramach inwestycji prowadzone będą prace mające na celu przebudowę istniejących ścieżek leśnych na ścieżkę rowerową typu singletrack w Masywie Śnieżnika, budowa pętli pn: „Pętla pod Śnieżnikiem”,  o łącznej długości ok. 5 300 mb, średniej szerokości ścieżki 1mb, o nawierzchni z mieszanki kamiennej wraz z elementami infrastruktury towarzyszącej, m.in. bram wjazdowych, tablic regulaminowych, stojaków na rowery, koszy na śmieci, kładek przejazdowych, barierek, szykan zwalniających, oznakowaniem tras za pomocą słupków informacyjnych, punktów wypoczynkowych (wiaty drewniane z wyposażeniem) – zgodnie z zestawieniem opisanym dla pętli pod Śnieżnikiem w projekcie budowlanym, dział 6.2.1. Pętla pod Śnieżnikiem a także instalacja stacji naprawczej rowerów i ładowawczej.

Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlano-wykonawczy „Przebudowa ścieżek leśnych na ścieżki rowerowe typu singletrack część 2” oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dostępna w biuletynie informacji publicznej Gminy Bystrzyca Kłodzka na stronie: http://bip.ug-bystrzycaklodzka.dolnyslask.pl (zakładka: zamówienia publiczne/przetargi).

Uwaga: Projekt budowlany został sporządzony dla zakresu większego niż zakres przedmiotowego zamówienia publicznego. Przedmiotem przedmiotowej inwestycji jest wyłącznie realizacja dotycząca przebudowy istniejących ścieżek leśnych na ścieżkę rowerową typu singletrack, określoną w projekcie budowlanym nazwą „Pętla pod Śnieżnikiem” wraz z elementami infrastruktury towarzyszącej wymienionej      w projekcie budowlanym w dziale 6.2.1. „Pętla pod Śnieżnikiem” i zlokalizowanej m.in. na działkach nr 225/5, 221/246; 223/2; 217/243; 220/242; 218/239; 204/234; 205/235, 398/206; 201/3; 203/4; 151/194; 150/193 obr. ew. Międzygórze, gm. Bystrzyca Kłodzka.

Podstawowe parametry ścieżki dla „Pętli pod Śnieżnikiem”:

- długość ścieżki do wykonania: ok.5 300mb,

- szerokość nawierzchni z gruntu rodzimego: do 1mb,

- odwodnienie ścieżki poprzez spadki poprzeczne do 5%,

- planowane kładki z elementów drewnianych (szerokości 1 m ): 162 mb,

- urządzenia terenowe - wg wyszczególnienia opisanego w projekcie budowlanym dział 6.2.1. „Pętla pod Śnieżnikiem”.

2.3. Obowiązki nadzoru inwestorskiego:

Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy w szczególności:

1)  reprezentowanie ZAMAWIAJĄCEGO na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji                  z dokumentacją i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,

2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,

3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach     i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru robót i przekazywanie ich do użytkowania. Odbiór robót częściowy oraz wymienionych powyżej będzie stwierdzany wpisem w Dzienniku Budowy,

4) uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego naradach koordynacyjnych,

5) organizacja i prowadzenie narad technicznych i innych spotkań zwoływanych przez Zamawiającego na wniosek inspektora nadzoru lub Wykonawcy oraz sporządzanie z narad i spotkań protokołów,

6) egzekwowanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót,

7) wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenia lub spowodowała niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę,

8) sprawdzanie obmiaru i odbiór robót objętych odbiorem końcowym - w terminie do 10 dni roboczych od daty wpisu o zakończeniu przedmiotu umowy, potwierdzenie w dzienniku budowy osiągnięcia gotowości do odbioru,

9) przyjęcie od Wykonawcy skompletowanej całościowej dokumentacji powykonawczej, sprawdzenie jej  kompletności  poprzez dokonanie stosownej  adnotacji  i  uczestniczenie w czynnościach odbioru końcowego przekazywanego zadania,

10) uczestniczenie w odbiorze końcowym, odbiorze pogwarancyjnym oraz przeglądach gwarancyjnych bez domagania się dodatkowej zapłaty,

11)  w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, prowadzenie nadzoru nad ich realizacją, za dodatkowym wynagrodzeniem wyliczonym wskaźnikiem procentowym od wartości netto zamówienia uzupełniającego, nie wyższym niż określonym dla zamówienia podstawowego,

12) pozostałe obowiązki: - wszystkie inne obowiązki, czynności i zadania nie wymienione powyżej, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji umowy (zgodnie z wymaganiami Zamawiającego) oraz zabezpieczenie interesów Zamawiającego.

3. Termin realizacji zamówienia

3.1. Inspektor nadzoru zobowiązuje się do sprawowania nadzoru inwestorskiego od dnia podpisania umowy, do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji, a w przypadku stwierdzenia wad  w przedmiocie odbioru do dnia podpisania protokołu stwierdzającego usunięcie stwierdzonych wad.

3.2. Zakładany termin zakończenia inwestycji do 30.10.2018 r.

3.3. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży  w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający, w tym przypadku może od umowy odstąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia w formie pieniężnej należnego mu z tytułu wykonania części umowy do momentu odstąpienia od umowy.

4. Kryterium oceny ofert

Cena -100 %.

5. Sposób przygotowania oferty

5.1. Ofertę należy sporządzić na załączonym druku „Formularz ofertowy" lub innym druku z zachowaniem elementów zawartych w druku „Formularz ofertowy". Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem.

Oferta oraz załączniki winny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania podmiotu. Oferty sporządzone w innej formie niż wskazana powyżej oraz oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

5.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych. Oferta musi obejmować całość zamówienia. Oferta musi zawierać cenę netto, podatek VAT i cenę brutto oferowanej usługi. Cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie.

Oferent może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.

5.3. Oferent podając w ofercie cenę ofertową, uwzględnia wszystkie zobowiązania i obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia.

5.4. Opis sposobu obliczenia ceny

Cenę oferty należy obliczyć uwzględniając zakres określony w zapytaniu ofertowym. Cena oferty jest ceną ryczałtową. Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie             z wyodrębnieniem należnego podatku VAT – jeśli występuje. Cena może być tylko jedna za  oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen. Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem  i dostarczeniem  zamówienia.

6. Miejsce, sposób i termin złożenia oferty:

6.1. Ofertę   należy   dostarczyć  do   tut.   Urzędu   Miasta   i   Gminy   w   Bystrzycy   Kłodzkiej, ul. H. Sienkiewicza 6, 57-500, Bystrzyca Kłodzka, do pok. nr 1 (Biuro Obsługi Klienta) lub przesłać na adres poczty elektronicznej: burmistrz@bystrzycaklodzka.pl lub przesłać pocztą tradycyjną na adres jw.

6.2. Termin złożenia oferty do dnia 09.02.2018 r.

Decyduje data wpływu do siedziby Zamawiającego.

7. Opis warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy)

7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:

1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,

2) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w szczególności Oferent powinien posiadać certyfikat International Mountain Bicycling Association (IMBA) w zakresie projektowania tras rowerowych.

Kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.

7.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

7.3. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i inne informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują, poza wyjątkami przewidzianymi w treści niniejszego zapytania, faksem lub drogą elektroniczną.

7.4. Płatność końcowa za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi po zakończeniu odbioru końcowego robót, na podstawie protokołu końcowego odbioru robót bez usterek i wad.  Płatność wynagrodzenia nastąpi przelewem, na konto Zleceniobiorcy, w terminie 21 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego.

7.5. Rozliczenie za wykonanie zamówienia nastąpi w PLN.

8. Wykaz dokumentów, jakie należy dołączyć do oferty w celu potwierdzenia spełnienia udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):………………………………………………………………….……… .

9. Załączniki:

Załącznik nr 1 – formularz ofertowy;

Załącznik nr 2 – wzór umowy.

Renata Surma

Burmistrz Bystrzycy Kłodzkiej

Metryka dokumentu

Tytuł dokumentu:Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zadania, pn.: Przebudowa ścieżek leśnych na ścieżki rowerowe typu Singletrack na obszarze Gminy Bystrzyca Kłodzka (Masyw Śnieżnika – Pętla pod Śnieżnikiem)””.
Podmiot udostępniający informację:Wydział Turystyki i Kultury Fizycznej
Informację opublikował:Ewa Koczergo
Informację wytworzył:
Data na dokumencie:19.01.2018
Data publikacji:19.01.2018 10:41

Rejestr zmian dokumentu

pokaż
ukryj
04.05.2021 14:00 Dokument został odzyskany. (Małgorzata Brodzka)
25.02.2020 14:44 Dokument usunięto. (Małgorzata Brodzka)
13.02.2018 14:40 Dodano załącznik "Protokół z postępowania i informacja o wyborze Oferty" (Ewa Koczergo)
13.02.2018 14:40 Edycja dokumentu (Ewa Koczergo)
19.01.2018 10:41 Utworzenie dokumentu. (Ewa Koczergo)